Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

"Poglej se kakav si ti" - ili zašto Vučić gubi beogradske izbore

Komentari (48) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 10 januar 2018 11:34
nebitan
Šta je pobeda: to nije pojedinačno najveći broj glasova, već činjenica da imate vlast i svog gradonačelnika. U tom smislu mislim da će SNS ipak pobediti u Beogradu, a evo i zašto. Kad se uzmu u obzir sve moguće procene rezultata izbora, najčešće se vrtimo oko cifara: SNS 25-30%, SPS 10-15%, Šapić do 15%, DS 5-10%, grupa oko Đilasa oko 20-25%. Prostim sabiranjem SNS+SPS+Šapić imaće vrlo verovatno preko 50% i time će SNS-u biti omogućeno da uz svoje priveske nastavi da žari i pali nesrećnim Beogradom. Naravno, ova konstrukcija zavisi od još nesrećnijeg šapića koji već mesecima nit smrdi nit miriše, a to je bar do sada uvek bio pozudan znak da će se prikloniti onom ko je najjači.
I još ovo: Beograd nije samo anacionalni krug dvojke koji gleda N1 televiziju (inače približno antisrpsku kao i pink, samo sa lepšim stilom izražavanja). Beograd je i gomila zatucanih prigradskih sela koja će vučiću navući tih 30%. Beograd je, dakle, sve samo više nije onaj nekadašnji prosvećeni Beograd.
Preporuke:
114
39
2 sreda, 10 januar 2018 11:37
DA.
I ništa više da dodam.
Preporuke:
73
7
3 sreda, 10 januar 2018 11:51
Mićko
Bravo.
Preporuke:
71
6
4 sreda, 10 januar 2018 12:27
Igor
Mržnja i prezir nikada ne mogu da pobede.
Preporuke:
45
63
5 sreda, 10 januar 2018 12:28
Rale
Vuciceva nasilna ekipa,odvratni lazovi koji od gradjana zele da urade budale,svakom normalnom coveku moraju da se gade.Sa 'pogledom u buducnost bez kosovskih mitova' su doterali stvari do kraja.Nadam se da ce ih Beogradjani pokosit.Oni kojima su njihove siledzije zacepili usta na stadionima.Ako ih Beogradjani ne uspeju pokosit,pokosit ce ih njihovi 'zapadni partneri' jer su u 5 godina vlasti odradili dosta toga,pa su postali previse providni narodu.Znaju to na zapadu i pripremaju novu ekipu izdajnika za Srbiju..Vuciceva sirova ekipa je odradila najprljaviji posao,zamene vlasti UN na Kosovu sa siptarskom i privatizovala neke vazne kompanije.Srbiju ceka nova ekipa zapadnih spijuna koja ce da bude nesto kulturnija,jer je ova ekipa provaljena od gradjana i jer je u velikoj meri odradila prljavi posao za zapad.Zapad ce uskoro Vucica da odbaci kao staru krpu jer mu vise ne treba.Odradio je svoje.Samo je pitanje kako ce da ga se resi.Dali su mu mnogo podataka i to je fizicka pretnja za njega
Preporuke:
97
3
6 sreda, 10 januar 2018 12:28
Slobodni BG - Slobodna SRB
Hm, mržnja...ne baš, ona nikada nije poželjan saveznik. Doduše, iskreno - oni čak ni mržnje nisu dostojni.
Beogradski duh je sada nešto kao reka ponornica - tu i tamo izbije, pa ode negde, nestane...
Međutim, na nesreću pripadnika interesnog udruženja oko AV, na dolazećim BG izborima imaju nerešiv problem. Budući da svojim mentalitetom ne pripadaju urbanim, civilizovanim, čitaj - tolerantnim ljudima, a pritom počinivši više "silovanja" Grada Beograda, popeli se na glavu i samom Pobedniku na Kalemegdanu, a kamo li istinskim Beograđanima.
Rok im je istekao, pokazali su se - ništa ne znaju, a baš vole mrsno. Ćao, nema više.
Preporuke:
105
5
7 sreda, 10 januar 2018 12:47
Krle
2 stvari su vazne.Ako opozicija ne bude proporcionalno zastupljena u medijima da napusri izbore i proglasi ih nevazecim i ako bude nasilja bilo koje vrste,da uradi isto.Da prekine ucesce u izborima i da im ne da legitimitet, te da pozove gradjane na ulice
Preporuke:
58
5
8 sreda, 10 januar 2018 14:06
pričekajte...
Autor – B.Pavlović, govori o svojoj mržnji i preziru prema sadašnjoj vladajućoj kamarili, i dodaje: “...Samo nekoliko reči o njihovim kadrovima. Uz naravno jasan stav da erozija traje intenzivno negde od 1992. Godine….To nevaspitanje, taj primitivizam i svakojaka razularenost. To je dotaklo samo dno....“ . Ja nisam “od juče“, pa zato gajim mržnju i prezir prema svim vladajućim kamarilama – neprekidno od oktobra 1944 g., jer ovi sadašnji su samo “dostojni“ unuci onih crvenih bandita iz 1944 g. A njih i njihove vladavine se dobro sećam... Nema neke bitne razlike, izuzev te, da ovi (za sada?) ne streljaju svoje (potencijalne) političke protivnike, i svoje prljave poslove obavljaju manje- više “u rukavicama“. Ali – pričekajte, ako zaista počnu da gube (što nije baš vreovatno), i ako im strane gazde malo zažmure i okrenu glave, videćete vi svoga Boga!
Preporuke:
72
16
9 sreda, 10 januar 2018 14:59
penzioner Cviko
Na sve gledam sa strane, neopterećen ni jednim beogradskim pitanjem. Sa druge strane, važnost ovih izbora za celu Srbiju je takva ne mogu biti ravnodušan. I sam autor kaže tj. piše da nije izneo sve razloge za pobedu odnosno poraz. Za mene je pitanje koliko će se na ovim izborima ponoviti ponašanje "ala pećinci" i sve drugo tome slično, već poznato? Po meni sve je to društvo "Kurta i Murta", a proteklih 27 godina to potvrđuje. Uvek isti likovi, prevare, navlakuše za glasače sa istim fazonima. Po meni glavni problem jeste činjenica što nema novih likova. Majstor "Beli" je pokazao da se može smanjiti broj onih koji glasaju za SNS. E sad što je i on jedan avanturista je drugi par rukava.(Ne ide mu zajedno "proboj" bez novaca u medije, u uslovima medijske zatvorenosti ali o tom nekom drugom prilikom)
Preporuke:
41
3
10 sreda, 10 januar 2018 15:02
el srbinjo
Važan razlog zbog koga će izgubiti izbore u Beogradu je i u tome što značajan broj onih koji ih podržavaju zbog podrške koju Vučić ima od Putina, na beogradskim izborima nemaju nikakvog razloga da to urade. Kakve veze imaju Migovi sa potrebom da imamo mnogo, mnogo bolju gradsku upravu? Nikakve. Upravo obrnuto, gubitkom Beograda, Vučić će morati da se okrene stvarnim interesima Srbije, jer mu je to onda jedini spas. Nema nikakvog straha da bi ova sadašnja opozicija mogla da izda Kosovo i Metohiju. Istog trenutka kada bi to pokušali narod bi ih počistio kao bujicom odnešeno.

ovaj deo je prilično mutan. gubitkom beograda tiosav gubi vlast u celoj srbiji na sledećim izborima, tako da će današnja opozicija u narednim godinama odlučivati o unutrašnjoj i spoljnoj politici srbije. to da će ih narod počistiti ako pokušaju izdati kim je naivno. pa to upravo radi vučić i nikom ništa.
Preporuke:
51
4
11 sreda, 10 januar 2018 15:44
do opozicije je
Nisam siguran u argumente u članku, iako bih voleo da je tako. Ne treba potcenjivati Vučića i njegovo dugo i dobro poznavanje i sistema, i našeg mentaliteta.
Njegovi idu sada po Beogradu i (nezakonito, s izvodima iz biračkih spiskova) pitaju građane da li će glasati za njega (jer se u toj stranci sve svodi na njega).
Šta s tim?

Pa, tako dobijaju najtačnije podatke o raspoloženju građana pred izbore. Tamo (opštine, mesne zajednice) gde stoje dobro, pustiće da se izbori odvijaju normlano, po pravilima. Tamo gde ne stoje, krašće i lažiraće na sve moguće načine.
Ako ih optuže da su krali i lažirali, ponudiće da se stvari ispitaju u nekoj opštini gde nisu krali i hvaliće se napadno kako su uslužni, ispravni i demokratični.

Ako im traže opštinu gde jesu krali, izbeći će to na svoj, poznati, napadni način.

Nisu oni naivni.
Samo pametna opozicija, motivisana, sposobna i koja poznaje sistem može da ih pobedi. Prostora ima, Beli je to pokazao.
Preporuke:
53
2
12 sreda, 10 januar 2018 15:58
ZEMUNAC
Dobar tekst,no meni se cini,da je "BEOGRAD NA VODI",sa aferom SAVAMALA,koju jos uvek ne uspevaju da razrese,doveo mnoge Beogradjane do promene stava o SNS!Zar LEX SPECIJALIS,da bi braca Vucic i Mali,sa batama i kumovima nametnuli strucnoj javnosti neophodnost tog nepotrebnog projekta ne govori sve?SVUDA u svetu,financijska mafija,zbog profita namece takve projekte,no ovde se radi o trenutnom predsdniku drzave i gradonacelniku,koji nas primoravaju na njihovo vidjenje razvoja grada,a sve samo zbog dobre PROVIZIJE!Kome zaista trebaju te kule,koje samo kvare vizuru grada,a na tom prostoru mogli bi biti parkovi,deciji vrtici i nove zdravstvene ustanove,a ne soping molovi,zaosiromaseni i opljackani narod!Nije Beograd Glogovac kod Leskovca,gde polupismeni seljaci koji nemaju ni klozete,brane SNS,jer na televiziji i ne vide nista drugo!Za Srbiju,Beograd je pocetak da se oslobodimo ovog nakaradnog rezima!Bez MMF,FBI i marljivog domaceg zadatka ,SNS ne bi ni bio na vlasti!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
56
2
13 sreda, 10 januar 2018 16:09
Mićko
@el srbinjo

Nije mutan. Jasan je kao dan. Ovi evropejci nikad ne mogu imati legitimitet (čitaj: tako dobro izvarati narod) kao što to Tiosav može. Kao što je danas moderno reći, to je prosto kulturološki tako.
Preporuke:
26
4
14 sreda, 10 januar 2018 16:52
Gojira
SNS, naravno, neće osvojiti 50% pa da sami prave vlast ali postoji mogućnost da se odgovore sa Šapićem. Trenutni gradonačelnik ionako nije član SNS-a pa se tu ništa bitno ne mjenja. Šapić, takođe, vlada preko čistog populizma tako da je to neka prirodna koalicija. Ključno pitanje je da li će koalicija oko Đilasa imati dovoljan procenat glasova da Šapiću ponudi iste uslove. Ali ipak mislim da će u tom slučaju svakako izabrati SNS. Ako neće milom, biće to pod prijetnjom fioke.
Preporuke:
38
3
15 sreda, 10 januar 2018 17:05
Tatijana
@pričekajte
"gajim mržnju i prezir prema svim vladajućim kamarilama - neprekidno od oktobra 1944 g.,..."

Ovi su dostojni unuci tehnologa i mešetara iz vremena između dva rata i nacističke okupacije, protiv kojih su se borili oni koje vi tako maliciozno optužujete čak i za sadašnje stanje. Po Vama, trogodišnji sklad između marionetske vlasti i okupatora, pokvarili su "crveni banditi" 44-e. Pa stvarno, "poglej se".
Preporuke:
20
31
16 sreda, 10 januar 2018 17:27
Stefan
oni znaju vrlo dobro da su ovo izbori gde postoji realna šansa da izgube vlast zato će i raspisati parlamentarne da bi Vučić svojim imenom pokrio sve to, pitanje je samo dokle ovaj narod može da trpi taj mentalni teror SNS-a i izbore svakih 6 meseci,ja sam ubeđen da ako oni izgube Beograd kreće njihov kraj,već je veliki vođa sve nervozniji, dosad je glatko vladao jer je opozicija bila očajna ali jedna izjava Amfilohija i svi su skočili, vreme je da se polako svode računi
Preporuke:
39
1
17 sreda, 10 januar 2018 19:37
Tomislav Milanović
Milina je kada ispred sebe imaš glupe i nepismene. Putuješ po svetu na njihov teret, kobajagi nešto radiš. Uzgred, pričaš im bajke, dok oni u tebe gledaju kao u boga. Za sve gluposti koje počiniš, nikome ne polažeš račune, niti ćeš snositi bilo kakvu odgovornost. Zar to nije divno!?
Preporuke:
47
1
18 sreda, 10 januar 2018 20:44
Zvonimir Bgd
Kao stari pesimista tvrdim da je ovaj autorski tekst - neubedljiv.
Pri tome, nema poentu.
Nije stvar u tome koga glasaci ne podrzavaju, nego je mnogo vaznije pitanje KOGA ce podrzati.
Uostalom, na tom tragu je i autor kada se ipak setio da napise i ovo:
Nema nikakvog straha da bi ova sadašnja opozicija mogla da izda Kosovo i Metohiju. Istog trenutka kada bi to pokušali narod bi ih počistio kao bujicom odnešeno.

Da li bi ih narod pocistio? Bujice ne bi bilo, jer je nije bilo ni u slicnim situacijama u zadnjih 17 godina. Nesto sto je licilo na bujicu zadnji put je vidjeno u Beogradu na mitingu "Kosovo je Srbija" 2008. Ali, ni tada vlastima nije falila ni dlaka s glave.

Narod koji vecinom sacinjava sirotinja raja sludjen je visegodisnjom losom upravom i nacionalnom dezorijentacijom nametnutom petooktobarskom katastrofom.
Danas se uglavnom zivi od danas do sutra, a sve ideje i ideologije su kompromitovane losim ljudima.
Preporuke:
46
7
19 sreda, 10 januar 2018 21:19
Neša
Do sada nikada nisam pogrešio u proceni, zato me političari i ne vole jer govorim realno, a ne ono što žele da čuju (ono što sami govore). Nažalost, SNS će pobediti u Beogradu. Zašto!? Zato Službe imaju razrađen višedecenijski sistem pobede na izborima. Da opozicija nije Petog oktobra "pobedila" uništavanjem izbornog materijala ne bi došla na vlast "demokratski" i ne bi ostala na vlasti nešto manje/više od decenije, račun brka SPS u vlasti od 2008. Od pada 2012. godine ponovo mora da prođe decenija da bi se nešto, možda, promenilo.
Preporuke:
17
10
20 sreda, 10 januar 2018 21:49
u Stradiji se najviše strada od bahatih i pijanih
Istinit događaj od pre više godina. U noćni autobus ulazi mrtav pijan čovek i seda prekoputa jednog mladića. Vozač nagario praznim ulicama, pijancu se smuči, ispovraća se i isprska momka. Momak van sebe skače sa sedišta, nadvija se besno nad pijancem i zaurla „Svinjo!!!“. Pijanac ga hladnokrvno odmeri odzdo i kaže: „Ja svinja, poglej se kakav si ti!“.

Iz autobusa 17 1977. Vraćam se drugom sa Konjarnika i na autokomandi ulazi dobro obučeni pijanac, krene prema zadnjem delu onako pijan i bahat psujući sve usput, okrenem se kad on stao iznad dve devojke i dobacuje im svakakve gluposti. Kažem prijatelju da da odemo da intervenišemo, a on mi kaže da sačekamo

Dođemo tako do zapadne kapije gde silazimo kad i devojke silaze kad za njima i pijanac da "dovrši udvaranje". Istovremeno još momaka izlizi svi noseći sportske torbe, i tek onda prepoznam da su "nezaštićene devojke" i momci prva ekipa iz Karate kluba Medicinar...

Sa ljudima se razgovara, sa bahatim stadom...
Preporuke:
9
1
21 sreda, 10 januar 2018 22:04
ne praviti račun bez krčmara
- Beograđani znatno više koriste internet za informisanje i zbog toga nisu izloženi neprekidnoj vučićevskoj propagandi
- neuporedivo više gledaju
- u Beogradu proporcionalno živi znatno više penzionera koji imaju penziju preko 25.000, pa su kivni zbog para koje su im oduzete

- zato je "beli" najviše glasova dobio baš u beogradu od ludaka koji vise na fejsbuku i od glasanja im ne zavisi egzistencija

- svi penzioneri su redovni na Vučićijadama u to ne treba sumnjati, čak se i broj "opljačkanih penzionera" drastično smanjio na internetu i NSPM posle koske od 5000 i povećanja od 5%

- beogradski penzioneri su navikli čitav život da imaju veće plate i stanove od ostatka Srbije i oni smatraju da je to njihovo pravo. Niko nije vuše uplašen od promena od beograskih penzionera, koji dovro znaju da sve što su zaradili je oteto u "krvi, znoju i suzama" svih građana Srbije.

u Beogradu posle "srba" najviše ima "jugoslovena" i "neopredeljenih"
Preporuke:
30
8
22 sreda, 10 januar 2018 22:43
siniša
Odakle ljudima ideja da Putin podržava, prvo Koštunicu, pa Tadića, pa Nikolića pa sada i Vučića?Odgovor je vrlo jednostavan. Diplomatija je nauka i naučnim putem su Rusi izračunali da je najispravije i najbolje da država, odnosno zvanični organi države, održavaju zvanične odnose sa zvaničnim organima druge države. Kako Amerike, Francuske, Sirije Iraka, Irana, Turske, tako i Srbije.Ko god da bude predsednik Srbije biće zvanično i srdačno primljen od Putina tj. ruskog predsednika i Putin će mu doći u posetu. To je jednostavno stvar diplomatske nauke. Nauke, a ne šibicarske logike.I to na dugi rok.I drugo, odnos ruske politike preme srpskoj politici takođe je stvar diplomatske nauke i glasi " Šta god da Srbija uradi, ako nije protiv interesa Rusije, Rusija će podržati".Na isti način ako Srbija odluči da orzužjem brani Kosovo kao i da ga preda bez borbe. Šta god urade Rusija će podržati. Nema ličnih odnosa i nema zakulisnih igara. To je to. Ništa više ni manje.
Preporuke:
53
3
23 četvrtak, 11 januar 2018 00:33
...
Glavna tema među beogradskim penzionerima je koliko će dobiti od akcija zbog pljačke Aerodroma i koliko će iznosti najavljena pomoć za 2018 koju je najavio Vučić.

Ko računa na beogradske penzionere da će glasati za opoziviju taj je već izgubio, jer neshavata da su baš oni onaj neprijatelj Srpskog naroda koji je decenijama radi protiv Srba iz beograda, a svi su sada "jadni penzioneri"
Preporuke:
26
6
24 četvrtak, 11 januar 2018 01:10
Jasna Simonović
Kako bi bilo da se oformi lista Beogradjana, odnosno ljudi koji su ovde rodjeni, ili su u njemu proveli npr. više od 30 godina sa dokazanim rezultatima da su doprineli razvoju Beograda kroz svoju struku, odnosno da mu nisu štetili? Tako nekako...
Preporuke:
9
3
25 četvrtak, 11 januar 2018 10:09
apis
Ako je pobeda utemeljena na mržnji i preziru, onda je to "Pirova pobeda". Kratkotrajna, jalova i nečasna.
Nije valjda cilj opozicije, da se dočepa vlasti da bi se za 5-6 godina opet vučić vratio na vlast u Beogradu, u velikom stilu. vučića treba poslati na smetlište istorije samo istinom, koju on vešto zamagljuje naivnom narodu. Narodu koji ne koristi mozak već gleda Pink i čita Informer, a još i RTS pride. Zato su šanse za pobedu u Beogradu veće, jer je narod manje ispranog mozga. I još nešto... Mržnja i prezir su glavne vučićeve karakteristike za ovih 26 godina političkog bitisanja, što na vlasti, što u opoziciji.
"Neću da budem Švabo (vučić), ni u životu ni na filmu."
Preporuke:
16
1
26 četvrtak, 11 januar 2018 10:17
krle
Već drugi put pojavljuje se ''Krle'', koji komentariše aktuelne tekstove. Ja, dosadašnji i sadašnji krle, svoj nick-name počinjem malim slovom ''k'' ! Kako sumnjam na botovsko-udbaške igre, ubuduće ću se označavati sa''krle-1'', pa da vidimo...
Preporuke:
11
0
27 četvrtak, 11 januar 2018 11:38
@ krle 1
Možda niste primetili, ali mnogi komentatori poput vas imaju isto iskustvo. Zašto se to toleriše na NSPM meni je nepoznato i za prst na čelo. Problem je kada pod lažnim imenom izađe komentar koji ni u snu ne bi napisali. To služi upravo tome da bi se ljudi odvratili, da ne bi pisali komentare, pa je tako lako moguće da većinu tih komentara napiše neka služba.

Ovo je zanimljiv podatak koji je objavio Tabloid:
Pretpostavka je da preko 20 odsto današnjih službenika DB radi za druge službe, ali je tragično što su 90 odsto čelnih ljudi DB baš ti koji rade za strane službe.
Preporuke:
16
1
28 četvrtak, 11 januar 2018 12:56
penzioner Cviko
@ @ krle 1,
Lažno predstavljanje, uključivo upotreba tuđeg pseudonima kojem se doda "et" jeste problem svih nas. Zato se moramo zalagati da oni koji pišu komentare iste napišu što je moguće kvalitetnije. Samo tako se stiče pažnja koju želimo ili tako nešto u dijalogu o temi. Drugo i osnovno, moramo se držati teme. Čim u komentaru neko napada drugog čitaoca takav komentar ne bi trebalo objaviti jer čitalac komentator nije tema. Više puta umesto da osporavaju ono što sam napisao lično me napadaju. Jedan je čak napisao da sam im na spisku. Budalaština.
Preporuke:
4
4
29 četvrtak, 11 januar 2018 14:04
barba
Bucina teza bi bila tacna kada bi Beograd imao samo dve opstine - Vracar i Stari grad i mozda Savski venac. Moja procena je da nece imati vecinu svojih odbornika, ali ce imati vecinu u raznim koalicijama i kupovinom pojedinaca. Ima on brdo trojanaca u svim strankama. On ove izbore ne sme i nece izgubiti. Postujem Bucin stav kao zelju da se animiraju apstinenti, ali i on zna da to nije realno. Vucic nastavlja da kontrolise Beograd do daljnjeg.
Preporuke:
6
0
30 četvrtak, 11 januar 2018 14:10
gradjanacistima
Ggradjanacisti, a medju njima i autor, nikako da shvate: ako Vucic izgubi izbore, i to je jedno veliko AKO, to nije zato sto beogradjani gledaju N1 (grozan program, treba ga zabraniti) ili citaju internet.

Evo razloga zasto beogradjani treba da pociste SNS i njihove guzolize iz gradske vlasti:

- saobracajni kolaps:
Ujutru, u podne, i uvece, lakse je proci 5 km pesice nego bilo kojom vrstom prevoza dostupnim cak i imucnim ljudima. Mozda bin zajeb ima helikopter, ali mi nemamo.

- s tim u vezi, parking kolaps:
Slobodno se vec moze reci da u vecini gradskih ulica vise nema prostora za pesake : svugde su parkirani automobili, u tri reda, branik do branika. Mladji preskacu, stariji brisu prasinu dok se provlace, a majke s decom ne mogu ni da prodju.

- djubre:
U toku je plima, ma cunami djubreta u gradu. Svakoga dana sve manje se grada vidi od kesa, kartona, limenki.
Preporuke:
21
1
31 četvrtak, 11 januar 2018 14:20
@ penzioner Cviko
Važno je da ste vi jedan dobroćudni penzioner koji voli državu u kojoj živi i koji ne izlazi na izbore, a ne korisni idiot koji koristi na desetine svojih i tuđih nikova i radi pitaj Boga za koga sve u slobodno vreme koga ima na pretek?

Vi nikada nikog niste napali na ličnoj osnovi, a kamoli nešto drugo. Bože sačuvaj.

Zbog vas su neki komentatori prestali da se potpisuju, a neki i da se javljaju.

A vi se čudom čudite. Ništa vam nije jasno kobojaksim. Vi ste jedno nevinašce, ali kada bi se zezali.
Preporuke:
6
3
32 četvrtak, 11 januar 2018 15:38
@ prosečan beeeeograđanin
gradjanacistima

Evo razloga zasto beogradjani treba da pociste SNS i njihove guzolize iz gradske vlasti:

- saobracajni kolaps:
Ujutru, u podne, i uvece, lakse je proci 5 km pesice nego bilo kojom vrstom prevoza dostupnim cak i imucnim ljudima. Mozda bin zajeb ima helikopter, ali mi nemamo.

- s tim u vezi, parking kolaps:
Slobodno se vec moze reci da u vecini gradskih ulica vise nema prostora za pesake : svugde su parkirani automobili, u tri reda, branik do branika. Mladji preskacu, stariji brisu prasinu dok se provlace, a majke s decom ne mogu ni da prodju.

- djubre:
U toku je plima, ma cunami djubreta u gradu. Svakoga dana sve manje se grada vidi od kesa, kartona, limenki.

Ovo je glas autentičnog "beeeograđanina" koga briga što "beograd na vodi" pljačka i uništava celu Srbiju predaje teritorije i Srpski narod.
Njemu je bitno da se Srbija više pljačka i omogući veći konfor beeeeograđanima, jer kako je iskočio iz "gumenjaka" on je beeeeograđanin "plave krvi"
Preporuke:
6
7
33 četvrtak, 11 januar 2018 16:15
ako je Vučić "pobedio" da ne izlazimo ?
nebitan
time će SNS-u biti omogućeno da uz svoje priveske nastavi da žari i pali nesrećnim Beogradom.
Beograd je i gomila zatucanih prigradskih sela koja će vučiću navući tih 30%. Beograd je, dakle, sve samo više nije onaj nekadašnji prosvećeni Beograd.

Na bazi imišljenih brojki praviš pobedu Vučiću.

I završavaš svoju budalaštinu sa "nekadašnjim prosvećenim" Beogradom. Sadašnji "beograd" je "sazidan" nad kostima i krvi ubijenih Srba u komunističkom divljanju i američkom bombardovanju u drugom svetskom ratu.

Beograda je okupirani antiSrpski grad, jer višedecenijski zločinci nikada nisu kažnjeni za svoja nedela nego su im potomci nastavili privlačeći svu fukaru iz cele SFRJ i Stradije: Drašković, Šešelj, Miloševići, Marjanović, Dačić, Vučići, Mihajlović, Popović, Selaković, i fukaru rođenu u beogradu od okupatora.

Zato Srbija ili treba da oslobodi Beograd ili da se oslobodi Beograda.
Preporuke:
14
6
34 četvrtak, 11 januar 2018 16:31
gradjanacistima

Njemu je bitno da se Srbija više pljačka i omogući veći konfor beeeeograđanima, jer kako je iskočio iz "gumenjaka" on je beeeeograđanin "plave krvi"


E, ovde se vidi kakvim se sredstvima sluze gradjanacisti, koji bi da prigrabe vlast. Lazu, klevecu, podmecu svoje otrovne brbljarije kao da je drugi rekao. Nece vam proci, gradjanacisti!!!

Ne zanima gradjanaciste vlast u gradu da rese probleme grada, da grad pocne da zivi. Gradjanacistima treba vlast u gradu da bi uzeli vlast u drzavi. E pa ne treba nam takva promena vlasti. Treba nam promena vlasti koja ce nam neko dobro doneti.

I nigde u prvobitnom clanku nije napisano, niti sam ja za to, da se Srbija pljacka zarad Beograda. Naprotiv, idem ja cesto i do Leskovca i do Pazara, pa vidim kakvo je stanje, u kakav je JAD dospela ova lepa zemlja. Ali mi seljaci iz Beograda sada mozemo da menjamo samo gradsku vlast. I moramo da je promenimo radi grada. Ne radi onih analiticara sa N1 ni radi fejsa i tvitera i kruga dvojke.
Preporuke:
12
4
35 četvrtak, 11 januar 2018 16:36
gradjanacistima
Ovo je glas autentičnog "beeeograđanina" koga briga što "beograd na vodi" pljačka i uništava celu Srbiju predaje teritorije i Srpski narod.


Izbori ce biti za GRADSKU vlast.
Moju dusu tisti i pljackanje drzave, i izdaja Kosova. Ali to ne resava GRADSKA vlast. To resava DRZAVNA vlast. A sada su izbori za GRADSKU vlast.

A ima jos razloga da se SNS pocisti s vlasti u Beogradu, a, razumejte, opet, na ovim predocenim izborima, glasa se za VLAST U BEOGRADU, ne za drzavnu skupstinu, ne za Europu zdaj, ne za N1 i fejzbuk aficionate, nego za GRADSKU vlast.

- zagadjenje : mrtvacki zadah se siri iz rukavaca reka i potoka,
- zelene povrsine : nestaju, drveta se seku, travnjaci betoniraju.
- bespravna gradnja : svakodnevno nicu kiosci i kafici (na onim zelenim povrsinama) - nije samo BnV bespravna nakaza, poklonjena kriminalcima i olosu, tako se radi u svakom naselju.
- voda : uskoro ce prestati da tece, a i kada tece, morace se placati krvlju, litar za litar
itd.
Preporuke:
15
1
36 četvrtak, 11 januar 2018 17:58
@nebitan
Miki ovde je mnogo toga napisano i o tvom heroju Miloševiću i o ostalim današnjim herojima i o drugim stvarima iz manje poznate istorije:
http://www.magazin-tabloid.com/casopis/?id=06&br=242&cl=32
Iščitaj i nemoj više da se brukaš i da zamajavaš publiku preko portala.
Osim ako ti Mira iz Moskve ne šalje one naše pare sa Kipra.
Preporuke:
9
5
37 četvrtak, 11 januar 2018 19:42
el srbinjo i šire
gradjanacistima@

znate vi dobro da oni za koje lobirate imaju lošu hipoteku kad je kim u putanju. zato uporno pokušavate razdvojiti gradsku vlast i vlast u državi, a to se dvoje ne može razdvojiti. ko pobedi u beogradu dobija i parlamentarne izbore. dokazano više puta. za vlast u bg se bore dva evroatlanska bloka, koja imaju iste poglede oko kim. s tim u vezi, često se spominje tadić, koji nije izdao kao što je izdao vučić, ali ne treba zaboraviti da su tadić i njegova ds na vlasti tada imali protiv sebe jaku rodoljubivu opoziciju, a da tiosav danas takve opozicije nema i može da radi šta mu se hoće po pitanju kim.
Preporuke:
7
2
38 četvrtak, 11 januar 2018 21:35
Bojan, Priština
Ima ovde istine ali predviđanja su polovična.

Sve ovo zna i Vučić i njegov izraelski piar tim. Znaju i uzimaju u obzir ali i već razrađuju varijante da to neutrališu.

Za početak tu su evergrin Đukanovićevski trikovi - masovne prijave glasača iz drugih mesta, kupovina glasova, bugarski voz...
Preporuke:
14
1
39 četvrtak, 11 januar 2018 21:36
el srbinu y mas largo

znate vi dobro da oni za koje lobirate imaju lošu hipoteku kad je kim u putanju. zato uporno pokušavate razdvojiti gradsku vlast i vlast u državi, a to se dvoje ne može razdvojiti. ko pobedi u beogradu dobija i parlamentarne izbore. itd.


Ma znam, i zato i pisem:

Vucic neka ide, i zelim da ode, ali kad ode i AKO ode, neka se ne potura gradjanacisticka floskula da je Vucica oterao iz Beograda N1 i B92 i fejsbuk i tviter. Vucica iz Beograda tera zaguseni saobracaj, i djubre, i zapusteni domovi zdravlja, veciti kvarovi vodovoda i izrovane ulice!

I neka niko ne trazi vlast u Beogradu samo zato da bi dobio vlast u drzavi, a da beogradjane prepusti zivotu u prljavom, zaglavljenom, zapustenom, razrusenom gradu. Ko hoce beogradsku vlast prvo mora da resi probleme grada, a posle, ako mu i ostane neka snaga, neka misli dalje.
Preporuke:
14
0
40 četvrtak, 11 januar 2018 23:55
Goran Stanković
Brzo će izbori. Beograd je mnogo važan. Njegov budžet najveći, kontrola samo od skupštine grada... . Ako se želi promena, već JUČE se moralo podržati neko NOVI, ko do sada nije bio profesionalni političar. Razmišljam, recimo gdin Đorđe Vukadinović. I on što pre objavi svoj tim ( gradski menadžer, arhitekta, pravnik i sve što treba )i program rada. Program u kome se ne POMINjU imena, već mere PRIMENE i POŠTOVANjA zakona. I pri tome ne obećava da prethodne niko ne sme da dira ( bivši predsednik je to baš glasno isticao za predsednika pre njega ). I, budući kandidatu, svaki dan na internet stranici grada, prihod / rashod, broj zaposlenih, plate zaposlenih... . Ukoliko do/u ponedeljak ne budemo imali TAKVOG kandidata, mogu i ja, kao i EU, da u tri sata čestitam pobedu... .
Preporuke:
9
2
41 petak, 12 januar 2018 00:51
Oliver Kromvel
nebitan@-ovo za SPS je nerealno 5% je njihov maksimalni plasman jedan od razloga između ostalog zašto ih Vučić želi je upravo to strah da neće preći cenzus i tako mu upropastiti stvar.

siniša@-Taj vaš ruski pragmatizam smo videli u Ukrajini i gde je on doveo gde je principijalno podržavanje lopova i oligarha dovelo,dotle da Rusija više nema kontrolu nad 80% zemlje.Ta ruska principijelnost se videla i u Crnoj Gori i vidimo kako se završila takođe ulaskom iste u NATO.

...- nije fer da za sve optužujete penzionere jesu lobotomirani ali nisu oni presudni već desetine hiljada mladih botova koji zbog 30 000 u nekoj opštini su spremni na sve evo ovde kod mene ih ima koliko hoćete sve mladi 25 do 35 godina i prodaju se za siću od koje svakih mesec dana moraju 15% da na ruke odnesu u stranačku kasu,lično mi je potvrdio to jedan od tih junoša.

apis-istina je relativna stvar onaj koji je dobio šljaku preko partije njega istina ne zanima.
Preporuke:
10
2
42 petak, 12 januar 2018 01:08
Oliver Kromvel
@ penzioner Cviko-da li ste vi onaj Cviko koji se stalno javljao u program na radio 2M koji inače više ne slušam pošto sam ukapirao neke stvari vezane za vlasnika,vi ste onaj mašinski inžinjer koji živi u Kanadi rodom iz BIH koji je napustio ove prostore pre 30 godina ako ste taj onda svaka čast na struci i uspehu u životu ali niste baš kompetentni da da komentarišete stanje u Srbiji.

el srbinjo i šire-slažem se osim u jednoj stvari imamo dva građanistička bloka koji će na izborima ukupno da uzmu oko 85% glasova postavlja se pitanje gde se dadoše te silne patriote,da nije možda narod digao ruke od KIM ako koza laže rog ne laže prijatelju.

Bojan, Priština-to možete da radite u Šavniku ili u Pećincima ali ne u Beogradu u velikim sredinama to ne pali tamo se glasovi kupuju privilegijama i funkcijama.
Preporuke:
6
3
43 petak, 12 januar 2018 10:54
"moj" poslanik
Goran Stanković
Ako se želi promena, već JUČE se moralo podržati neko NOVI, ko do sada nije bio profesionalni političar. Razmišljam, recimo gdin Đorđe Vukadinović.

Analitičar i poslanik Vukadinović je isuviše "velikog kalibra" da bi se "potrošio" na Sodomu i Gomoru od "beograda na vodi"

Poslanik Vukadinović je ono što idolopoklonici raznih idola ne razmatraju jer žele da čuju "vatrene govore" u kojima im lažovi obećavaju hiljade maraka i stotine evra plata i penzija i "srbiju do tokija.

Analitično i racionalno razmišljanje poslanika Vukadinovića, bi bilo ono što bi uvelo novi "standard" u razmišljanje i postupanje svih građana jer "vlast pozicija režim" bi postali "public servents" a kolika je opasnost za naprednjake vidi se u skupštni. Iako imaju apsolutnu većinu SNS traži nove izbore da bi se "otresli" poslanika Vukadinovića i patriotske opozicije.

Beograd se kontroliše lako. Revidiraš pljačku penzija, stanova, i kreneš od +100 milionera u evrima pa redom.
Preporuke:
7
1
44 petak, 12 januar 2018 11:52
@ "moj"poslanik
Zato prekaljeni UDBAŠI, tobož patriote i boraca za promene, namerno lažu građane i truju ih raznim nebulozama, tako da se više ne može odvojiti laž od istine u brdu dezinformacija na koje se većinom pecaju, jer neinteligentnih je uvek najviše, da se ne uvrede komentatori, ali je tako. Mućnite ljudi svojom glavom. Pročitajte neki intervju političara, saslušajte šta ljudi govore.

Kada bi to uradili, videli bi da ono što navodi el srbinjo nije istina.

Da je gospodin Vukadinović želeo da bude kandidat za gradonačelnika Beogarada, on bi se kandidovao.

Da se kandidovao, oni bi rekli da nije trebao, i da je to velika greška. I sve tako.

Njihov jedini cilj je održavanje ovog sistema i odvraćanje ljudi od promena, glasanja, javnog istupa, komentarisanja.
Preporuke:
7
2
45 subota, 13 januar 2018 01:26
el srbinjo i mnogo šire
@ "moj"poslanik@

Pročitajte neki intervju političara, saslušajte šta ljudi govore.

Kada bi to uradili, videli bi da ono što navodi el srbinjo nije istina.


šta nije istina? sve što napisah napisao sam na osnovu pročitanih intervjua političara. takođe i na osnovu onoga što nisu rekli. po mom mišljenju, ne postoji alternativa sadašnjem izdajničkom režimu. oni koji se nude kao izbavitelji druga su strana iste medalje. nisam ovde da nekome navlačim glasove, nego da iznesem svoje mišljenje. niti smatram da su posetioci nspm neznalice, koje mogu da ubedim u bilo šta. uglavnom, kao i sam,oni imaju formirane političke stavove o najvažnijim društvenim pitanjima. ne znam zašto ste baš mene izdvojili, ima i drugih koji slično tvrde? ako opoziciju mogu da sruše moji komentari, onda je ta opozicija prilično jadna.
Preporuke:
6
4
46 subota, 13 januar 2018 02:25
el srbinjo
Oliver Kromvel@

el srbinjo i šire-slažem se osim u jednoj stvari imamo dva građanistička bloka koji će na izborima ukupno da uzmu oko 85% glasova postavlja se pitanje gde se dadoše te silne patriote,da nije možda narod digao ruke od KIM ako koza laže rog ne laže prijatelju.

narod je raspamećen,indoktrinisan i sve više ravnodušan. skoro polovina glasača ne izlazi na glasanje. odgovornost za to snose političke elite, lišene bilo kakve ideologije, spremne na protuprirodne koalicije, samo da ostvare većinu.
Preporuke:
6
0
47 nedelja, 14 januar 2018 13:14
milcican
samo jedna kolona i orocenje vlasti na godinu dana, uz uslov slobodnih medija. u suprotnom/bojkot, jer smo u poyiciji kao i onomad, kada je bojkot uspeo, a ovaj golisavi car bio ministar informisanja. i pored toga sto neki iy opoyicije kritikuju 5. oktobar, sumnjam da ce nesto da urade bez price na taj fazon, pa primaju u stranku razocarane naprednjake a puni smo price o preletacima... ni pod razno ne bih glasao sa djilasa, ali ako je on kandidat jedne opoyicione kolone uz orocavanje vlasti, onda je moj glas tu.
Preporuke:
5
2
48 nedelja, 14 januar 2018 14:32
predlog
Da bi poštena opozicija pobedila, treba pozvati akademika Dušana Kovačevića da ponovo dopiše Tarabiće.
Za Koštunicu je to uspelo pa što ne bi i sad.
Preporuke:
3
5

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner